Gå til innhold

Når er det vanlig å begynne med juniordyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det plass til så stor dyne i sprinkelseng? Jenta mi nermer seg 2 år nå, og ligger fortsatt i sprinkelsenga, men dyna begynner å bli i det minste laget. Jeg vil ha henne i den senga så lenge som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare å begynne med juniordyne. kan bli litt klumpete i fotenden, men jeg gjorde det mens hun enda lå i sprinkelseng:)

Skrevet

Guttungen vår fikk det nå når han ble lagt over i juniorsenga. Han blir to i sommer. Synes det blir litt vel mye i sprinkelsenga.. men du kan jo prøve det =)

Skrevet

Begge mine har hatt juniordyna i sprinkelsenga, dei starta tidlig med den fordi dei begge har lika å ha dyna godt rundt seg ved halsen, og da blei beina fort bare........

Gutten min på 4år har voksendyne og elsker den, tulla blei veldig fornøgd når ho fikk juniordyna hans, hugsar ikkje heilt når eg bytta eg.

Det er behovet til ungen som bestemmer det, ikkje nokon alder. Går kjempe bra i sprinkelseng, ingen problemer i det heile tatt.

Skrevet

mini her fikk juniordyne rett før han fylte året tror jeg... i sprinkelseng... Ingen problem :)

Han er nå 2 og ligger i "voksenseng" med "voksendyne" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...