Topmodel Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Er det noen her har erfaring med kjøp og salg . Kan man tjene bra?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Markedet er noe ustabilt og kanskje ikke det helt store om dagen, men avkastningen er mye høyere enn penger i banken. Riktignok etter prinsippet om at desto høyrere risiko, desto høyere avkastning.
Topmodel Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 BRoren min sa han tjente 18000 kr på 3 uker .han bor i Danmark .men han er forsiktig . Han investerr ikke mer enn 15000-20000 kr .
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Så det doblet seg på en uke? Da skal du nok ha både griseflaks OG ta veldig stor risiko på en gang... Og jeg vil ikke tro at det er noen norske aksjer som har hatt en slik avkastning på LENGE...
pocoyo Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Anbefaler fond dersom du ikke kan noe om aksjer. "alle" forteller om dobling av pengene på noen dager/uker i enkeltaksjer. I praksis er nok det ikke så vanlig
snartmammapåny Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 -ville aldri ha invistert i enkeltaksjer uten jeg kunne bært tapet på alle pengene. Man kan like gjerne tape halvparten som man opplever en dobling. Er desverre ingenting som heter letttjente penger. Muligheten for stor gevinst kommer og med en like stor risiko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå