piamamma Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg bor langt fra byen, med skau 4 meter fra inngansdøra mi.. Bor i sokkelleilighet i et stor og fint hus, men jeg har inngangen på andre siden i forhold til det de over meg har.. Veien og bilene og sånn står parkert på andre siden der også! For litt siden så hadde det vært noen i bilen min da den stod utenfor garasajen over natta.. Noen uker etter dette så kom jeg ut en morgen da jeg skulle kjøre dattra mi i b.hagen.. Til min store forskrekkelse så var alle dekka mine flate og speilet på førersiden var knekt av og borte.. To av dekka var punktert mens de andre var bare tømt for luft! Etter dette så ble jeg veldig skremt! Jeg bor alene med dattra mi på 5 og er ca 18 uker på vei nå... Noen dager så høres det ut som om det er noen som kaster stein på døra mi.. Og at det er noen som går bort til døra og drar noe over den :\ Dette skjedde bl.a akkurat.. Nå sitter jeg stille som en mus i senga mi og tør nesten ikke røre meg! Jeg ringte opp til huseieren for å få han til å sjekke ut vinduet sitt om det var noen der, men der var det ingen sa han! Men jeg er fremdeles redd! Gud, stakkars babyen i magen min som sikkert merker at jeg er nervøs nå!! Uff.. Jeg har bare bodd her i 3 mnd.. Men har sagt opp og flytter neste helg Dagene kan ikke gå fort nok liksom... Jeg følte i begynneslsen da jeg flyttet inn at noen så på meg hele tiden.. Var kjempe ekkelt.. Å når bilen min blir køddet med så mye og det bråket på utsiden så lurer jeg nesten på om noen er sinna på meg eller noe sånt.. Redd noen plutselig skal kaste seg selv eller andre ting gjennom vinduet mitt! har sånne store vinduer som går fra gulvet og nesten helt opp til taket! Jeg er paranoid trur jeg!!
*tornerose* Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Herregud så ekkelt, forstår veldig godt at du er redd..!!!! Har du noen du kan ringe til, ei god venninne eller noe sånt? Ikke kjekt å ligge der alene.... uff får håpe at det er tilfeldig det som har hendt med deg og det du hører utenfor.... men jeg er ikke høy i hatten, så jeg hadde ringt ei venninne eller noen i familien!!!!!! Lykke til!!!!
piamamma Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Var ei venninne som ringte meg rett etter jeg skrev inn her.. Så jeg fikk gått på do og slått av lysa og sånn i stua og lukt igjen døra og lagt meg i senga uten å se stuevinduet herfra!! Fremdeles litt redd, mren nå kan jeg i allefall legge meg ned å prøve å sove uten å tru at jeg ser noe på utsiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå