Gjest Sekretøsa Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Nr 1- at en 16åring legger ut "skvise-puppa-mest-mulig-sammen" bildet på nettby, er en ting! Nr 2- at gamle (ifht henne) legger ut kommentarer som "åh, du er fin, kan jeg se under skjørtet??".... WHAT???? Ja, hun er lovlig, men hva faen feiler det folk da??? Måtte bare blåse ut litt frustrasjon. Måtte min datter aldri passere 4!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hehehe... Internett er et fint dyr. Iallefall når det viser seg at puppejenta på 16 er en mann på 45 i Nittedal! *flire*
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hehe, ja det er jo enda verre... Men at min kusine på 13, har tilnærmet like bilder, OG fødselsdato på sin nettby-profil....skummelt! (Ja, jeg har sagt fra til tante, så det er under utbedring, hehe)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 verden blir bare sykere og sykere.... så dere mammaen til torkil?ho skræva over han å tulla med han.,..jøsses altså....
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Du må ikke svare på inlegg du syns er dumme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå