Gå til innhold

Hvorfor vil ikke hun rekke armene til oss? (6mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke dette noe de starter med når de er ca 4mnd gamle?

Prøver og prøver, men hun blir bare sittende å se forventningsfult på oss jo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke dette er "vanlig" fra 4mnd. Min baby er tidlig ute på det meste, men var vel 6-7 mnd før hun begynte å rekke ut armene for å bli løftet opp.

Skrevet

det er det samme her i huset.....han har de siste dagene begynt og vifte litt med armene men ikke skikkelig utsrekking liksom.....lillegutt er snart 7,5 mnd gammel.....regner med at det er som med mye annet, noen gjør det andre ikke!

Skrevet

Gutten vår er snart 7 mnd (5 uker prematur) å strekker heller ikke ut hendene for å bli løftet opp, men når jeg viser tegn til å løfte han opp begynner han å sprelle og vifte med armene :-) hihi.

Skrevet

Jenta mi er snart 8 måneder, og den eneste håndutrekkinga hun har er at hun bare tar tak i fingrene. tror ikke hun skjønner helt hva hun mener med det selv. Ikke stress:)

Skrevet

gutten min va 7 månder:) er nok i den tiden de begynner

Skrevet

Min var over 9 mnd. da hun begynte. Ingen tegn til slikt ved 6mnd alderen i allefall!

Skrevet

Som med mange andre ting vedrørende utvikling, det er nesten umulig å lage "regler" for hvilke mnd når skal skje.

7,5 mnd her, og strekker heller ikke ut hendene.

Skrevet

Min er straks 6 mnd, han tar tak i fingrene våre hvis vi kommer nære nok og spreller og vifter med armene hvis vi viser tegn til å løfte han opp. Men han strekker ikke armene mot oss

Skrevet

Kristine16MedFelix; jenta mi er og 5 uker prematur, og født 25.9.07 :)

Artig sammentreff!

Skrevet

mi er 6 mnd den 19, hun strekker seg heller ikke når hun vil blir løftet, ruller ikke rundt heller, kun gjort det 4 ganger. .

Skrevet

Min er 8 mnd og strekker ikke armene mot oss, men hun spreller med ben og armer når hun skjønner vi skal ta henne opp;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...