Gå til innhold

Noen som har hatt hjernerystelse her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det?

Lurer på om jeg kanskje kan ha fått en aldri så liten en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja men det er maaaaange år siden, jeg var 9 år, hehe...

men husker jeg var helt fint en stund etter jeg slo hodet,

dagen etter derimot, var jeg svimmel, kvalm , og kastet opp...

+ skallebank

Skrevet

Mistenker du en hjernerystelse, bør du få en lege til å ta en titt. Det er nå i allefall mitt råd.

Skrevet

har hatt det. bmerket ikke så mye den dagen, men dagen etter på føltes det som eg var skikkelig fyllesyk, kvalm, svimmel.

ville tatt en tur til legen vis eg var deg.

hva har skjedd?

Skrevet

Slo hodet mitt ned i et betonggulv tidligere i dag. Har hatt så sinnsykt vondt i hodet etterpå. Og syns hodepinen bare blir værre og værre. Har vært helt rar, trøtt og svimmel også. Skulle legge ihop noen klær tidligere. Og da hadde jeg plutselig sovna midt opp i kleshaugen. Våkna to timer etterpå og sjønte nada. Kan ikke huske at jeg har lagt meg ned for å sove. Men har tatt noen smertestillende nå, og synes hodepinen ble mye bedre. Men jeg er veldig svimmel om jeg reiser meg.

Men, jeg har ikke spesielt vondt i bakhodet der jeg slo meg da, er liksom vondest fremme i hodet. Fikk mannen min til å sjekke, og er ikke blå eller noe. Så så hardt kan jeg ikke ha slått meg.

Skrevet

Ta en tur på legevakten, du :)

Skrevet

eg ville ringt legen.. vis du sovner oppi kleshugen og skjønner ingenting ville eg ringt! trenger ikke å være blå. det har vel mer med hvor du har truffet...

Skrevet

JA! Fyllesyk var en bra betegnelse. Men jeg er ikke spesielt kvalm da. det er val ganske vanlig å være kvalm?

Jeg orker ikke og dra til legevakta i kveld. (Hehe, oslo legevakta er lite fristende) Skulle ha dratt med en gang jeg slo meg, men tenkte ikke tanken. Har avtalt med mannen min at han skal vekke meg med jevne mellomrom i natt (det er vel lurt?) Og så drar jeg til legen i morra tror jeg.

Skrevet

Ved hjernerystelse er man også på vakt for at pasienten kan ha pådratt seg en hjerneblødning. Bare så du er klar over det. Lykke til.

Skrevet

Huff, skummle greier. Synes alle skader som har med hodet å gjøre er ekkle og skummle!

Skrevet

Kjære deg, du må komme deg på legevakten!!! Å slokne sånn, midt i kleshaugen, uff, nei kom deg på legevakten!!!! (om du ikke fikk med deg det første gangen :P)

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...