Gjest Sekretøsa Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg bestillte en sånn gratis-pakke før påske, og fikk den uka etter. Så jeg bestillte en pakke samme uka, altså nå for 3 uker siden, og har ikke fått det......
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Neida det er ikke rart. Kanskej har dus hoppet for mer enn 200 kroner og da er det toll og det kan ta lang tid. Den første pakken blir ikke stoppet i tollen fordi den er gratis. :-)
IgglePiggle Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Min tok faktisk omtrent 3 uker faktisk.. Og jeg har ikke faatt noen kviser fra den. Synes jeg ha faatt finere hud nesten
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Det står jo i HI at det er gratispakken hun har bestillt. To ganger...
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 øh? Det står vel strengt talt ikke, men forstår at det kan tolkes sånn ) Nei, det er IKKE gratispakka jeg har bestillt denne gang Bestillte en av de andre pakkene, som jeg ikke husker hva heter nå....
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Mangler bare "til" så hadde jeg hatt rett;-p
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Hehe, ja jeg så det Får unnskylde meg med at jeg har skrevet oppgaver opp og ned, pluss minimalt med søvn i natt, så jeg tusler meg i seng, og venter spent på pakka mi! )
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Er trøtt i trynet jeg også, så i dette tilfellet var det fellesfeil;-p Natta, sov godt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå