*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 HEi Bare lurer på om det er noen som har sett kjønn på UL iuke 14?? )
HøstBaby <3 Elias Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg var på UL i uke 14 å spurte om hun kunne se, men hun ville ikke sa hun.. Er vel pga det enda er litt tidlig for å si noe sikkert
*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Okay=) Men jeg mente egentlig uke 15. Det er vel kanskje ikke så stor forskjell..)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg var på UL i uke 13.. da mente gyn at han såg en liten dings...fikk dette bekreftet på ordinær UL i uke 20....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå