Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 jeg fikk for mange år siden et kredittkort, som jeg enda ikke har hatt behov for å bruke. Men det jeg lurer på er om jeg har pin kode på det kredittkortet? jeg skal ut å reise og da hadde det vært greit å kunne bruke det visst noe skulle skje med det vanlige bankkortet jeg bruker. men visst jeg for lenge siden har fått tilsendt en pin kode til kredittkortet mitt husker ikke jeg den nå i hverfall..... og da har jeg ikke mulghet til å ha det kortet som sikkerthetskort...... kredittkortet er et SpareBank 1 MasterCard Gold
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 noen som vet, eller vil legge dette ut på skravle for meg?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Gubben påstår at dersom du er kunde i samme bank så er det samme pin som på ditt vanlige kort. Er du ikke, eller den ikke funker, ring dem og be om ny tilsendt, tar 3-4 dager.
yvve73 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Det er jo selvfølgelig greit å ha pin-koden, du tar bare kontakt med banken og ber om å få tilsendt kode. Hvis du ikke skal i minibank i utlandet, så trenger du ikke kode. Det går på signatur hvis du bruker Master Card-delen på kortet......
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 I utlande signerer du når du bruker det og trenger da ingen pinkode. Det er kun i minibank du trenger det, men der er det skyhøye gebyrer så det bør unngås.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå