Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vesla mi ELSKER alt med hjul på og jeg har veldig lyst til å kjøpe trehjulssykkel til henne til i sommer. Men alle vi har prøvd er alt for store. Hun rekker ned på noen av de men har ikke nubb til å rekke bort til pedalene. Hun er 85 cm. Noen som veit hvor jeg kan finne en som kan passe?
To tette + snart ei med flette Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Det skulle jeg gjerne visst for ett år siden også!!! Men vi fant ingen Håper dere har hellet med dere!! Alternativt kan du kjøpe en to-hjuling med støttehjul...de er faktisk mindre, og lettere å sykle på
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hmm, kanskje det er tingen... Hun er ikke mer enn halvannet år da, det er ikke litt tidlig? Kommer hun til å skjønne noe av det liksom?
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hei! Vi var i Sverige for noen uker siden og på en lekebutikk hadde de slike trehjulsykkel for små barn, ja passet faktisk vesla mi som er 1 år nå. Den hadde sikkerhets bøyle rund og en lang styrings stang bak om du skjønner. Vet ikke om det gikk an å ta bort dette da...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Ja, de har jeg sett! De har dem på EkstraLeker ved Buskerud Storsenter faktisk... (litt kortere enn Sverige!) Men er de korte nok i pedalgreiene da tro? Prøvde noen av dine den?
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg sjekket ikke om vesla kunne nå ned med bena til pedalen nei. Var egentlig bare for gøy at hun prøvde den Ja, litt kortere til BS ja!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Da skal jeg dra og kikke på den. Den "veltebøylen" har jeg også lagt merke til, det er jo genialt, kanskje hun klarer å sitte stille i 5 min:p Hehe...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 kjøpte en på toysrus på tiller som snuppa nesten når ned på, hun er ca 73 cm og 14 mnd, en slik biler sykkel, med seler, og det går å flytte sete, og det er håndtak kjempe kjekt, hun skjønner ikke hvordan hun skal bruke den men hun elsker og sitte på den når vi går turer
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Ja det er jo verdt et forsøk Og om dere er på langtur med sykkelen og hun ikke orker trå mere, er det jo bare å trille hjem...(med eller uten unge oppi)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Ja, ikkesant! Genialt... *drar på BS så fort det åpner*
Gjest Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 *noterer ToysRUs som mulighet selv om det er lengre å dra*
tuppemor-75 Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 brio har trehjulsykler av merket kettler, og der kan en justere setet, slik at de små rekker pedalene.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 På BR med flere har de også slike 3-hjulinger med støttebøyle og kjørestang. Den på BR kan en også låse hjulene på. Tror en også kan feste bena til barnet på samme måte som i sykkelsetene. Så kan en ta av støttebøylen, hofteremene og den stangen etter behov fremover. Synest jeg ser dem i alle lekebladene som har kommet de siste dagene!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Kom forresten på at prisene er veldig forskjellige. Noen er helt nede i 399 mens andre har kommet opp i 799. Har ikke studert de noe særlig, så jeg aner ikke hva som er forskjellen på selve syklene. Men noe må og bør det da være!!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Med andre ord har jeg kanskje vært litt tidlig ute også? Synes utvalget har vært elendig der jeg har vært... Og katalogene har ikke kommet til meg ennå, bruker sikkert like lang tild som selvangivelsen;) Hehe Men da er det på tide med ny runde for å sjekke altså! Hun elsker sånt og jeg digger det når hun blir så glad!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #17 Skrevet 9. april 2008 Hehe, jeg har selvfølgelig prøvd det, men det står jo ikke mål på hvor langt det er fra sete til pedaler, så det hjelper jo ikke en døyt. Da er erfaringer fint. (selv om det ikke var SÅ mange av de i denne tråden da) Og jeg kan jo ikke dra med ungen og prøvesitte ALT heller for hun hylgriner hver gang jeg tar henne av igjen. Tortur for mor...
ScaryMama Skrevet 9. april 2008 #18 Skrevet 9. april 2008 Vi kjøpte på Toys r' Us. Der hadde de mange små å velge mellom:)
To tette + snart ei med flette Skrevet 9. april 2008 #19 Skrevet 9. april 2008 Minsten fikk en sånn, han rakk ikke ned til pedalene, da var han knappe 2 år, var vel rundt 86 cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå