Gå til innhold

Gratis middag på restaurant for hele familien!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, seriøst! Det har jeg fått i dag.

Hehe...

Vi gikk på byens "fineste" kinarestaurant i dag, tenkte å kose oss litt, og samtidig slippe å lage middag hjemme siden vi driver å pusser opp.

Vi kom tydeligvis midt i middagsrushet og de hadde et svømmestevne uten like.

Alt tok lang tid, noe som i og for seg er greit nok. Jobber jo selv i bransjen og har forståelse for at man kan havne litt bakpå når man virkelig får uventa mye å gjøre.

Men så, forrettene kom, til meg og vesla, men ikke gubben.

Han fikk sin når jeg og vesla var ferdig med å spise og etter å ha maset to ganger om den.

Så fikk jeg og vesle hovedretten, men ikke han. Og når vi var halvferdig (merk at vesla IKKE akkurat er noen racer siden hun spiser selv og er halvannet år)

så etterlyser vi hans mat, og opplyser om at vi synes det er hyggeligst å spise middag sammen.

Dette var også etter at servitøren kom og lurte påhvorfor vi ville ha regningen etter forretten, noe vi ikke ville, det var bordet ved siden av. Vi fikk ikke drikke de tre første forsøkene på å bestille dette osv osv.

ALT gikk galt for dem.

Men, jeg må si at jeg var superfornøyd likevel når jeg gikk, siden vi fikk gratis middag alle tre, med drikke og gubben fikk maten sin med som takeout:)

Det er GOD service likevel når først ting går så galt for dem.

Innimellom lønner det seg faktisk å klage:)

*skryte litt av restauranten, som normalt er veldig bra*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...