Gå til innhold

Jeg trenger Hjelp!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til fotograf med lillegutt på 3 mnd i morgen. Tenkte å ta noen bilder av han sammen med storesøster også, men hva i all verden skal jeg ta på de?

 

På de bildene av han aleine skal han være naken, men når jeg skal ta av begge to tenkte jeg å ha på klær. Kom med forslag til meg. :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selebukse på lillegutt og seleskjørt på jenta, er ikke fint med for my klær på barna på bilder

Skrevet

Takk for forslag. Får se om jeg finner selebukse til gutten min i morgen. Satser på at jeg finner på hm :-)

Skrevet

ta med flere antrekk. så kan du bytte litt på.

Skrevet

vi har jente da, men eg syns det er fint vis de er barføtt. (ikke noe på føttene) bukse men ikke sokker. syns eg er søtt.:)

Skrevet

Unngå mønstrete klær! Det tar vekk fokuset på barna sa fotografen til meg.

Skrevet

Tusen takk for forslag alle sammen :-)

Jeg får ta med litt forskjellig. Hadde vært kjekt med noe som sto i stil til hverandre... men det tror jeg ikke jeg har, så da blir det en runde i butikkene i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...