Gullklompane mine Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Skal til fotograf med lillegutt på 3 mnd i morgen. Tenkte å ta noen bilder av han sammen med storesøster også, men hva i all verden skal jeg ta på de? På de bildene av han aleine skal han være naken, men når jeg skal ta av begge to tenkte jeg å ha på klær. Kom med forslag til meg. :-D
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Selebukse på lillegutt og seleskjørt på jenta, er ikke fint med for my klær på barna på bilder
Gullklompane mine Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Takk for forslag. Får se om jeg finner selebukse til gutten min i morgen. Satser på at jeg finner på hm :-)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 ta med flere antrekk. så kan du bytte litt på.
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 vi har jente da, men eg syns det er fint vis de er barføtt. (ikke noe på føttene) bukse men ikke sokker. syns eg er søtt.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Unngå mønstrete klær! Det tar vekk fokuset på barna sa fotografen til meg.
Gullklompane mine Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk for forslag alle sammen :-) Jeg får ta med litt forskjellig. Hadde vært kjekt med noe som sto i stil til hverandre... men det tror jeg ikke jeg har, så da blir det en runde i butikkene i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå