Chaiemae Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Fikk mail fra Marianne på Nordica om at jeg må ta nye blodprøver. Huff, kan ikke fordra å ta blodprøve. Det er vanskelig å stikke meg og de sliter med å få blodet til å renne med vanlige kanyler. Kjenner sprøyteskrekken komme snikende igjen (sier hun som skal sette sprøyter på seg selv i over en mnd). Har lært meg at de må stikke meg med butterfly eller tynne sorte kanyler da går det bra. Hos legen min er det ikke alle som kan stikke med butterfly så kanskje jeg skal spørre om hvilken dager de som kan det jobber. Kan jo event. spørre om jeg kan gå direkte på Fürst, de kan sakene sine. Hun på Nordica sa de trengte blodprøve fra mannen min også, ha ha. Hvem blander mannfolk inn i dette da, ikke jeg.
Miss Sparks Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei Chaiemae, hva slags blodprøver måtte du gjenta? Det kommer til å gå så bra med de blodprøvene, skal du se. Prøv å se for deg den lille babyen du kommer til å ha i armene dine neste år på denne tida :-) Morsomt at dem trengte blodprøver fra mannen din også. I mitt hode ser jeg for meg at danske fertilitetsklinikker er nedrent av enslige damer og lesbiske par. Hvis/når jeg kommer meg dit og eventuelt ser en mann på venterommet, kommer jeg til å bli veldig forundret. Haha.
Chaiemae Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Siden jeg har vært der to ganger allerede synes jeg hun kunne sjekket papirene mine. Det var dessuten en mail til Lindenberg og ikke henne hun svarte på. Jeg må ta hiv, hep. B antigen og antistoff og hep. C.
Storkfrøken69 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Åj, det må sikkert jeg og. Det er lenge siden jeg tok det, men det er rimelig liten sjanse for at jeg har fått det siden sist.... ja for men blander vi jo ikke inn i dette ) )
Chaiemae Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Det er nok ingen fare for at jeg har fått noe som helst nei. Hadde håpet at jeg bare kunne møte opp på legekontoret for en blodprøve men da jeg ringte sa de at jeg måtte inn til legen. Synes det er bortkastet siden jeg vett hva slags prøver som skal tas. Har i allefall bestilt time så da er det el bare å møte opp.
satser & vesla Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hei. Jeg har ikke sprøyteskrekk, heller ikke når de tar blodprøver fra ermen, men kankyler på hånda er noe jeg skyr. En gang da jeg ble operert plasserte jeg plaster med bedøvelse i på begge hendene (viste ikke hvilken side de kom til å ta) - DET VIRKET - jeg kjente ingenting da de satte på kankylen for narkose. Du får kjøpt det på apoteket. Plasteret må settes på minst en time før. LYKKE TIL :-))
Chaiemae Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg tar nok ikke emla-plaster før blodprøve men dersom jeg skulle ta sånn i hånda hadde jeg gjort det. Det ser helt forferdelig ut. Var redd for at jeg måtte ta sånn før egguttak men der setter de den heldigvis i armen. Det går greit og man blir litt svingstang i hodet av det de fyller på, ha ha.
ElleL Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Jeg måtte også ta nye prøver. Skal inn for siste i morgen. De skal visst ikke være mer enn tre måneder gamle så mine fra august var for gamle. Fatter heller ikke helt behovet. Sannsynligheten for at jeg skulle fått noe som helst siste tiden er tilnærmet lik null:-) Lykke til med dine prøver, Chaiemae.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Lykke til! Husk det kan bli barn av det..... Du klarer det nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå