Lykkeliten123 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Så akkurat reklame for Princess som reklamerer for 3 for 2 på barneprodukter. Kanskje vi kan få kjøpt billige sengesett?? De har vel sengesett til små dyner også?
Edelweis Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 det har de. masse fint på prinsess. men er ofte litt dyrere enn kid og jysk, så jeg har alltid handlet der. men snedig å handle håndklær, kluter, helsetepper, ammepute, og sengeklær der nå da. å gardiner og smekker har de også. skal dit over helgen jeg=)
Noah 21.05.08 :) Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Var og handlet masse fint der i dag jeg
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 De hadde kampanje på sammme tid i fjor også og jeg kjøpte masse helsetepper og sengetøy. Så har de noen deilige kluter til å vaske dem med. Kjøpte en hel haug. KOmmer til å innom nå også å se etter rosa helsetepper:-)
Smånetta 14.mai Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 De har masse flott! De hadde salg i forige uke på noen av de spøkelsestingene sine. Kjøpte til både vogndyne og juniordyne, men de hadde til babydyne også. Sønnen min fikk akkurat det bilsettet som er på tv, men til full pris. Er ikke så dyrt i utg pkt heller, så det er sikkert gode tilbud nå. (Hehe, han sier "bil, bil, bil" hver gang han blir lagt tilbake i senga etter en nattlig eksapade.)
snart tobarns Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 jeg kjøpte et sengesett på jysk, og fy søren så stivt det var!! ikke noe deilig for en myk baby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå