Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 hvor lett har dere blitt kvitt kiloene fra svangerskapet?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 La på meg 30 kilo,har 8 igjen til startvekt... 2 mnd`er siden fødsel,men jeg hvet jeg må slite for de siste kiloene!! De henger godt på:=S
Sunniva78 har to små Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Altfor lett... Er ikke så greit at det er den veien heller. Veier mindre nå 8 uker etter fødselen enn det jeg veide før jeg ble gravid. Prøver å spise skikkelig mat slik at jeg ikke raser for mye ned i vekt, men det er ikke så enkelt nei.
Line-80 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg fødte for 12 uker siden, og er nå kvitt alt jeg la på meg i svangerskapet. La på meg 13 kg.
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 1.mann: Det tok 6 år med mager kost a la Grete Roede/Vektlubb og mosjon. 2. Mann: Det tok 7 måneder, hvor av to av dem ble brukt til vektreduksjon etter boka til Sten Sture Skaldemann, Spis deg ned i vekt.
Sunniva78 har to små Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg la forresten på meg 15 kg i svangerskapet, alt var borte etter 2 uker.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg la på meg 12, vet ikke hvor mye jeg gikk ned etter fødselen. Veide meg ikke før etter 7uke,r og da veide jeg 2 kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Trodde det skulle ta lenger tid. Har hørt om mange som sliter, og trodde jeg også skulle gjøre det
Sunshine med småtroll:) Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Veldig lett for min del. Kun 12 dager etter fødsel og jeg er nesten tilbake til startvekta. Har igjen 2-3kg. Magen og alt forsvant samme dag.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 8 uker siden fødsel, gikk opp 18kg, har 8 kg igjen, og har denne uken begynt å trene, men er litt bekymret da det virker som at jeg har fått mindre melk denne uken... Noen andre som har merket noe til det?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Jeg har slitt med dårlig matlyst og kvalme i 2 år nå, altså fra begynnelsen av svangerskapet med snulla. Da var jeg overvektig, og jeg tror derfor at jordmora mi tok ikke kvalmen min på alvor...gikk ned i vekt, men heldigvis opp igjen på slutten. La på meg 4 kg til sammen, og snulla var 4250 gr, så blei kvitt kiloene veldig fort da! Blei gravid igjen da snulla var 2,5 år, og veide 9 kg mindre da enn da jeg blei gravid med snulla, men jeg spiste alt jeg fikk i meg den her gangen, mye middagsmat (takla ikke brød) og snop (tyrkisk pepper var bra mot kvalme), så la på meg 19 kg. Nå 6 mnd etter fødselen og er alle pluss litt til vekk uten at jeg har gjort noe som helst...skyldes nok dessverre dårlig matlyst,- har også spydd etter fødselen til vesla!:-/ Så på to år har jeg fått 2 barn, fått masse strekkmerker og mista 14 kg samt min lyst på brød!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Jeg har lest at man må drikke ekstra mye væske når man kombinerer trening og amming.
Axus' girlfriend Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 lettere enn forventet:) etter 6 dager hadde jeg 3kg mer enn da jeg ble gravid, og de regner jeg med forsvinner med ammingen. ser at de henger rundt hoftene, så håper de forsvinner der også men har ikke trent siden 3,mnd, så er nok slappere i fisken fordi!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 De fløy av i løpet av noen uker, og veier 3 kg mindre enn før graviditet. La forresten ikke på meg mye heller da, heldige meg :-)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 La på meg 8 kg i svangerskapet, og gikk de ned igjen på 3 dager. Men nå 11 dager etter fødsel veier jeg 4 kg mindre igjen. Så har gått ned 12 kg på 11 dager. Har ikke største matlyst, men er redd for å miste melken, så putter i meg masse med fett!!! Er 174 cm høy, så har ikke lyst til å se ut som et benrangel....
Axus' girlfriend Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 la på meg 13kg under svangerskapet forresten. har ikke noe særlig matlyst, men prøver å spise som pokkern slik at melka holder seg på rett nivå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå