Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg har aldri greid å innrømme overfor min kone at jeg runker. I perioder med lite sex (de blir det flere og flere av....) tyr jeg gjerne til en runk. Men helst i dusjen når hun ikke er hjemme/våken, og får meg aldri til å runke i sengen når hun ligger der med "hodepine" og ryggen til. Om jeg gjorde det, er jeg redd for at det bare skal forsterke følelsen av å ikke ønske å ha sex med meg.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde ikke hatt noe i mot om mannen min gjorde det i dusjen, men jeg liker nest å være inkludert. Spørr om hu vill se på eller være med. Er veldig tennanes. MEN jeg ville ikke likt at han gjorde det i senga mens jeg lå der og ikke føles noe bra. Det kan jo hende hun ikke har noe i mot det da.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 dersom min mann runker når jeg ligger sengen og egentilig ikke har lyst på sex, blir jeg kåt av å se eller høre at han gjøre det og det ender som regel altid opp med sex.... Kanskje du skal prøve??
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Mannen min har vært syk hele denne uka, og har jeg gjort tilnærmelser har han sagt ting som: ser det ut som om jeg er i form til sex, jeg vil ikke ha noen høy puls nå osv.. Han har spillt mye playstation og slappet av hele dagen. Så går jeg på nattevakt, og når jeg kommer hjem om morgenen så har han runket. Han tror ikke jeg vet det, for han vrenger t-skjorta bakfram og legger den oppå den andre hauen med klær som ligger på gulvet. Men herrehud da. Hvertfall 3 kvelden nå. Men sex med meg tar han ikke initiativ til. Han runker aldri foran meg,eller med meg i senga. Kun når han er alene. Og vet du hva? jeg blir faktisk skuffet og lei meg - og får hvertfall ikke lyst på sex nå. ( vi hadde sex på mandag, ikke etter det siden han har vært så syk..) Og det teiteste av alt vettu, er jo at han tror han gjemmer disse klærne som han runker i, så vasker han dem en dag jeg ikke er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 jeg er veldig fornøyd med at mannen ikke inkluderer meg når han vil runke. spesielt i perioder hvor jeg av en aller annen grunn ikke har lyst på sex. jeg hadde sett på det som sårende og kanskje litt som trass om han da la seg til å runke ved siden av meg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Herregud da er vel normalt å runke innemellom akkurat som jeg synes det er deilig å onanere når jeg er alene. Det ene går vel ikke på bekostning av det andre. Da blir det jo gæærnt men når man foretrekker å ordne opp selv fremfor sex med partneren er det jo noe som ikke stemmer..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Syns d er super pirrende å se på. I allefall når han prøver å skal gjøre slikt uten at jeg skal se eller høre d. Blir kåt som bare F. Ender alltid opp med GOD sex, gjerne flere timer utover natten. (skjer som regel sent på kveld)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå