Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver meg igjen...

Noen som vet om det er lov å bruke crocs som tøfler på sykehuset?

Var det ikke noe om at de utløste elektriske ladninger eller noe slikt at sykepleiere ikke får bruke dem? Kan vi bruke dem på sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel prat på det for en stund siden, men jeg var på sykehuset for 2 uker siden og da så jeg mange sykepleiere som fortsatt gikk med de..

Skrevet

Ja, det kan du.

Jobber som sykepleier selv, og det er mange sykepleiere som bruker de som jobbesko.

Skrevet

Om det er som pasient er det i alle fall ikke noe i veien for å bruke dem.

Skrevet

hehe, jobber på barnekirurgisk avdeling og ca 50% av oss bruker crocs. ikke noe problem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...