Wendela Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Prøver meg igjen... Noen som vet om det er lov å bruke crocs som tøfler på sykehuset? Var det ikke noe om at de utløste elektriske ladninger eller noe slikt at sykepleiere ikke får bruke dem? Kan vi bruke dem på sykehuset?
MrsMayer ♥ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Det var vel prat på det for en stund siden, men jeg var på sykehuset for 2 uker siden og da så jeg mange sykepleiere som fortsatt gikk med de..
Tante Gustava Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Ja, det kan du. Jobber som sykepleier selv, og det er mange sykepleiere som bruker de som jobbesko.
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Om det er som pasient er det i alle fall ikke noe i veien for å bruke dem.
NormaJean Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 hehe, jobber på barnekirurgisk avdeling og ca 50% av oss bruker crocs. ikke noe problem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå