Iris9 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Synes det er litt kjedelig med Din... og dato... Kunne tenke meg noe litt mer "sprekt" Noen som har forslag?
proud mama Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 http://www.gifteringen.no/gravering.htm Mange forskjellige forslag i linken ovenfor.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 "Den som gir seg er en dritt" "Til dovre faller"
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Vi bestilte ringer i går, og i våre skal d stå: Din H.D. babe, xx og dato/Din H.D. dude, xx og dato... hehe
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 kanskje jeg er litt fjern, men jeg klarer ikke å finne ut hva H.D står for?? Jeg syns det er viktig å tenke nøye igjennom hva man har inni ringene, for man skal ha det for alltid! En venninne av meg har følgende inni ringen sin: min snille xx, dato Ellers syns jeg det er fint om det står feks: Jeg elsker deg! xx og dato For den ringen jeg har er jo en "gave" fra mannen min, vi tenker å ha en personlig hilsen i ringen, ikke nødvendigvis det samme i begge... må betale endel ekstra for det da...
Jannamor Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Vi har For Alltid, den Finaste! Din B-T 20092007 (20092009) Det er en personlig inside greie, som bare vi forstår, men ligger mange mange ord bak. B-T er initialene til min forlovede, i hans er det den samme inskripsjonen bare med mine initialer. Vi kommer til å føye på bryllupsdatoen og, den i parantes over. Det spesielle er at vi har håndskriften vår i. Det var viktig for oss. Måtte betale endel ekstra, men deilig og ha mannens skrift på fingeren min (og motsatt)
Jannamor Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Så det er mitt tips, forkort noe dere alltid sier til hverandre, litt fra en sang (som vi har) noe fra sterke minner dere deler e,l. Poenget er at dere forstår betydningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå