Gå til innhold

Noen forslag til gravering i giftering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt kjedelig med Din... og dato... Kunne tenke meg noe litt mer "sprekt" Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun+Han= Sant :) (altså navnene deres da)

Skrevet

"Den som gir seg er en dritt"

"Til dovre faller"

Skrevet

Vi bestilte ringer i går, og i våre skal d stå: Din H.D. babe, xx og dato/Din H.D. dude, xx og dato... hehe

Skrevet

kanskje jeg er litt fjern, men jeg klarer ikke å finne ut hva H.D står for??

Jeg syns det er viktig å tenke nøye igjennom hva man har inni ringene, for man skal ha det for alltid!

En venninne av meg har følgende inni ringen sin:

min snille xx, dato

Ellers syns jeg det er fint om det står feks:

Jeg elsker deg! xx og dato

For den ringen jeg har er jo en "gave" fra mannen min, vi tenker å ha en personlig hilsen i ringen, ikke nødvendigvis det samme i begge... må betale endel ekstra for det da... :(

Skrevet

Vi har

For Alltid, den Finaste! Din B-T 20092007 (20092009)

Det er en personlig inside greie, som bare vi forstår, men ligger mange mange ord bak. B-T er initialene til min forlovede, i hans er det den samme inskripsjonen bare med mine initialer. Vi kommer til å føye på bryllupsdatoen og, den i parantes over.

Det spesielle er at vi har håndskriften vår i. Det var viktig for oss. Måtte betale endel ekstra, men deilig og ha mannens skrift på fingeren min (og motsatt)

Skrevet

Så det er mitt tips, forkort noe dere alltid sier til hverandre, litt fra en sang (som vi har) noe fra sterke minner dere deler e,l.

Poenget er at dere forstår betydningen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...