Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vår lille gutt er født på lille julaften, lurer litt på hvordan det kommer til å bli med bursdagsbesøk og julefeiring oppå hverandre.. noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Vet jo det da, men det blir jo liksom veldig oppå jul da.. Herremin..
Willy Wonka Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Niesen min er født 2. juledag. Søsteren min har alltid vært veldig nøye med at bursdag er bursdag, dvs at gaver skal ikke pakkes inn i julepapir, skikkelig bursdagskaker og hun har gjort "alt" for at det ikke skal være jul når vi feirer bursdagen hennes. Ikke sånn at hun hiver ut juletreet og julepynt, altså...men hun har vært veldig opptatt at det er niesens min sin dag etc... vet ikke om du ble noe klokere
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 er det jeg tenker også, at det blir viktig å skille mellom bursdag og jul, men vet ikke hvor lett det blir. Vi får bare gjøre så godt vi kan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå