Gå til innhold

Måkeskrell!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gidder ikke si det engang.

Men meldingen var i alle fall at jeg maks klarer 3 sekunder. Betyr det at der ikke finnes håp, og at jeg bare kan slutte, først som sist?

(Har for øvrig måttet trøstespise uanstendig mange vafler etter dette smertefulle nederlaget, så noe sier meg liksom at et evt sluttresultat neppe vil gå i min favør uansett.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bitt av basillen du og?

;-)

Skrevet

Bitt av en rabieshund, kanskje, for jeg er mer i killer-modus.

(Die, you evil bastard, die! Au!)

Skrevet

Hello, waffelicious. Jeg er slettesløv, nei, generelt sløv, i dag. Greia er at du må øve. (Man må åpenbart lide MYE...)

Angående den lille knipen din: Det er egen dekning for reisegods i reiseforsikringer (doh), og så lenge det ikke var selvforskyldt (og togavganger er sjelden det), så skal det være greit. Ta kontakt med selskapet ditt og forklar. Forsikringskanalisering slutt.

Skrevet

Er ikke nicket ditt i veien?

Skrevet

Hujjah! (For forsikringsgreiene, altså, ikke det andre der. Øve, du liksom... Grmff.)

Men du glemte å svare på om jeg må politianmelde. Jeg sliter nemlig litt med å skjønne om jeg evt skal politianmelde selve NSB eller den elskelige NN som førstnevnte så generøst hjalp med å stjele bagasjen min.

Skrevet

Nei, nå er jeg Minimale Mugger, sånn ca. (Men det gidder jeg jo selvsagt ikke å løpe omkring og informere om til stadighet.)

Skrevet

Altså, la meg se om jeg har oppfatta riktig; toget kjørte avgårde med bagasjen, som følgelig var fritt vilt for alle som ville ha, og røver-NN har nå fordufta med den?

Anmeld alle. Røver-NN av åpenbare årsaker, og NSB for generell idioti. (Skulle vært straffbart, i hvert fall.)

Skrevet

Rekti! Og jeg har dessuten bevis (dvs, jeg har ikke, men mobilselskapet bør vel greie å fremskaffe det) på at jeg ringte kundeservice umiddelbart og prøvde å få dem til å få noen til å sjekke vogna, men uten resultat. Samt at jeg ringte nærmeste betjente stasjon på ruta etc. Og hittegodsinkompetentehelvetet, sånn ca tusen ganger.

For øvrig håper jeg røver-NN koste seg glugg i hjel med birkebeinerskinka som lå nedimellom de uvaskede ullsokkene mine, og at fotsvetten fra de nesten nye fjellstøvlene bare var sånn passe påtrengende.

*knurr*

Skrevet

Alt jeg har å si er: Fnis, og: Håper forsikringsselskapet ikke gjør seg vanskelige. Det skulle tatt seg ut, på toppen av alt. (Vi håper at Murphy's lov ikke gjør seg gjeldende denne gangen.)

Skrevet

Jeg prøver også, forresten.. Litt frustrerende innimellom must one say.

Skrevet

But Murphy loooves me... Hulk.

Så joda, neida så, jeg holder deg vel oppdatert, sikkert.

Thank you and good night!

Skrevet

Hvor lenge klarer du? Jeg vedder på at det er mer enn 3 sekunder, i alle fall.

Skrevet

Men åssen har du? Sånn fjærvekt barndomsminner-sak, eller sånn proff med vekt?

Jeg har sånn pinglesak og de første dagene gikk det ikke mer enn 3 damn sekunder fordi den gikk i bakken hele forbanna tiden, men nå i kveld må jeg si at jeg har klart hvertall 10 sek. av gangen, bang i bakken og på'n igjen i litt over ti min.

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Holder dere også på med de rokkeringgreiene jeg leser om på DiB? Nå er jeg så nyskjerrig at jeg ikke klarer å holde meg lenger. Si det si det si det!

I såfall,- hva er greia, egentlig?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Ok. Takkskarruha! Hvis jeg ikke svarer så har jeg dratt ut til huset, baresårruveitdet.

Skrevet

Dra ut av huset midt på natta, erru gærn dame! Du må ha no'n svin på skauen. Sendt for en halv evighet si'a.

Forresten så snakker vi sånn der jeg kommer fra.

Skrevet

Jeg ser liksom for meg Svein Krogstad fra Hottell Seesar med dameparykk når du skriver sånn. (Vurderer nå å skrubbe mitt indre øye med klorin.)

Forresten er det proff, så klart! Jeg lar meg da ikke hjernevaskes bare sånn halvveis heller, ærlig talt.

Skrevet

Såpass ja, jaha, vel her i gården skal man ha i både pose og sekk.

Skrevet

Prøver du å si at du står og dængler med to stk på en gang?

(I så fall ble hjernebildet mitt nå enda mer interessant.)

Skrevet

Naj naj, har foreløpig bare pingleversjonen, men den andre bestilles snarest!

Skrevet

Øppdeit:

1. Murphy er en kødd.

2. Verden kan gå & pul sæ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...