ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Tok ekstravakt på sykehuset i går, og da var det to av mine pas. som starta med Noroviruset uten at jeg var pakka inn... Så nå venter jeg bare på å starte med sjauen selv Ikke nok med det, men nå fikk jeg akkurat høre at der jeg jobber til vanlig er det også kommet Norovirus. Hele avd. er stengt og mange er syke. Skal dit til helga... Blæhh.... Bare litt frustrasjon her !
Jenny-penny Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 litt dum her men hva er det og hvor i landet bor du??
Topia Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Nåja, her i huset lever nok Noroviruset i beste velgående. Blir man forresten imun.... Nei kanskje ikke. Men noen sa til meg at jeg måtte ta å vaske ned huset. Men hva vasker man med.....? Siden du jobber på sykehuset vet du det kanskje? Går vel kanskje på sprit der?. Haha. Blir vel lurveleven hvis jeg tar spriten til gubben.....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Må nok sprit til ja... Men grønnsåpe er jo bedre enn ingenting. Og nei, det er det som er dritt (bokstavelig talt!)- man blir ikke immun. Kan få det igjen og igjen. Har hatt det 2 ganger allerede selv- og det er et HEL.... for si det mildt. Sist gang ble jeg utrolig nok ikke smitta. Det er like før jeg rett og slett vil slutte som sengepost for å slippe unna den skiten altså
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Det er et meget smittsomt mage-tarm virus. Er dråpesmitte. Kommer alltid hver vinter på sykehus og sykehjem. Nå er det 2. gangen på 4 mnd faktisk. Bor i Østfold.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 Det har du og, Fantasiløs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå