*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 helsekost og Life har dem noe sånn.... :-)
skatten kom i mai :) Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 helsekosten men er ikke du rett rundt termin datoen nå? trur meningen med de er at du skal ta dem over tid.. så vet ikke om eg hadde stressa med å starte på dette nå så sent..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg har menstermin i dag ja, ultralydtermin mandag. Kanskje jeg slipper å ta de uannsett. Har litt mensvondt nå, men tror ikke det er noe på gang selv da. For jeg tror babyen har tenkt å bo i magen min jeg
Gemini77 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 tror det er bortkastede penger å begynne å ta det nå. Er beregnet å ta fra rundt uke 34 for å styrke livmoren over tid..
skatten kom i mai :) Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 ja bruk heller de lappene på noe kos te deg sjøl etter fødsel
Gjest Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Man skal ikkje bruke bringebærbladkapsler frå veke 32 som det blir anbefalt på helsekost. Dette fordi dei skal gje samantrekninger i livmora og hjelpe til på modninga. Å føde 8 veker før termin er litt vel tidleg. Eg byrja å bruke dei i forrige veke og har termin på mandag og det har kun ført til følgande: mykje kraftigare kynnera (ikkje fleire) og at magen har synke langt ned (men eg skal jo allikavel gå langt over termin:-(). Det er jo ikkje sikkert at det det er bringenærblada som har ført til dette............ Kan jo vere husvasken!?! MEN kapslane skal ein forsette å ta ca ein mnd etter fødsel fordi det hjelper livmora med å trekke seg saman:-) Forrige gang var ikkje den sikkleg sammentrukken på 6 vekers kontr, derfor skal eg fortsette berre pjokken kjem ut!!!!!! Uansett - du får dei på helsekostbutikken. Kaplser skal vere meir effektive enn teen.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Kan kjøpes på nett også http://www.abc-helsekost.no/shop/ se under graviditet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå