Gå til innhold

Styr unna Everyday Minerals!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte, etter anbefaling her inne, en prøvepakke fr Everyday Minerals. Resultat: Masse kviser!!!! Får ikke kviser av Bare Esencuals I.D. Må være noe oppi E.M som I.D. ikke har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*til skrekk og advarsel*

Skrevet

aha....spørs om det er derfor jeg også har fått kviser, har testa ut Isadora sitt mineral pudder, får skifte tilbake til ID......

Skrevet

Jeg har brukt Everyday Minerals lenge nå, og har aldri hatt så fin og ren hud før. Så dette gjelder nok ikke for alle:)

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Jeg har ingen kviser med dette pudderet.. Litt dumt å uttale seg kun utifra eget ståsted? Kjenner mange som bruker E.M og ikke har problemer...

Skrevet

Hvem sitt ståsted skal jeg uttale meg fra om ikke mitt eget?

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Nei altså , det er bare at det er litt dumt for firmaet bl.a at du skriver noe sånn, for mange vil sikkert da ikke kjøpe der, men hadde aldri fått problemer. Det er jo en stor forskjell når det bare er snakk om deg og ikke mange andre.. Selv får jeg kviser av I.D men vil ikke sverte de..

Skrevet

Dumt for firmaet? Som om deres hovedkundemasse er her inne på DIB? Jeg har så og si aldri kviser. Når jeg prøver et nytt produkt og får masse kviser, så mener du at jeg ikke skal fortelle om det? Klart at ikke alle får kviser av det. Disse produktene blir anbefalt her inne. Jeg må få lov til å fortelle om min erfaring med dette produktet. Synd i grunn, for det var mye billigere en I.D.

Skrevet

Det kan ikke være negativt for firmaet at noen kommer å sier at det blir kviser av det.

Mens andre sier at jeg ikke har hatt samme problem.

Slik er det jo med _alt_!!

Fra hudkremer til sjokolade......

Skrevet

Hmmm.... Jeg bruker Everyday minerals å jeg er veldig fornøyd men....jeg har fått mistenkelig mange kviser...(!?)

hehe... Jeg som kjøpte så mye EM!

Skrevet

Har brukt EM i mange måneder, ingen kviser her;) Synes EM og i.d. er like gode. Folk reagerer vel forskjellig som på alt annet. Bra du bare hadde kjøpt en prøvepakke da i det minste.

Skrevet

jeg får ikke no kviser av det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...