*dum&deiLig*™ Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Bestilte, etter anbefaling her inne, en prøvepakke fr Everyday Minerals. Resultat: Masse kviser!!!! Får ikke kviser av Bare Esencuals I.D. Må være noe oppi E.M som I.D. ikke har.
Sjefsmegga Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 aha....spørs om det er derfor jeg også har fått kviser, har testa ut Isadora sitt mineral pudder, får skifte tilbake til ID......
MartheMor+Lillegutt Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg har brukt Everyday Minerals lenge nå, og har aldri hatt så fin og ren hud før. Så dette gjelder nok ikke for alle:)
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg har ingen kviser med dette pudderet.. Litt dumt å uttale seg kun utifra eget ståsted? Kjenner mange som bruker E.M og ikke har problemer...
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Hvem sitt ståsted skal jeg uttale meg fra om ikke mitt eget?
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Nei altså , det er bare at det er litt dumt for firmaet bl.a at du skriver noe sånn, for mange vil sikkert da ikke kjøpe der, men hadde aldri fått problemer. Det er jo en stor forskjell når det bare er snakk om deg og ikke mange andre.. Selv får jeg kviser av I.D men vil ikke sverte de..
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 Dumt for firmaet? Som om deres hovedkundemasse er her inne på DIB? Jeg har så og si aldri kviser. Når jeg prøver et nytt produkt og får masse kviser, så mener du at jeg ikke skal fortelle om det? Klart at ikke alle får kviser av det. Disse produktene blir anbefalt her inne. Jeg må få lov til å fortelle om min erfaring med dette produktet. Synd i grunn, for det var mye billigere en I.D.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Det kan ikke være negativt for firmaet at noen kommer å sier at det blir kviser av det. Mens andre sier at jeg ikke har hatt samme problem. Slik er det jo med _alt_!! Fra hudkremer til sjokolade......
ateena_k Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Hmmm.... Jeg bruker Everyday minerals å jeg er veldig fornøyd men....jeg har fått mistenkelig mange kviser...(!?) hehe... Jeg som kjøpte så mye EM!
*Kleopatra Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Har brukt EM i mange måneder, ingen kviser her;) Synes EM og i.d. er like gode. Folk reagerer vel forskjellig som på alt annet. Bra du bare hadde kjøpt en prøvepakke da i det minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå