sonic Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Kjøpte en hel grillet kylling i går kveld, og den har lagt kjølig i hele natt. Lagde en gryte med den i dag, og har masse rester til i morgen. Spørsmålet blir da om den gryten kan varmes opp igjen.. Bruker vanligvis ikke å varme opp ting mer enn en gang etter 1. gang. Hva syns dere?
To tette + snart ei med flette Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Varmer heller ikke opp ting mer enn en gang, men hmm...du har jo hatt det i en gryte, bør da gå bra, ville satset på at det gikk greit jeg
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Tja.... skeptisk... ;o) Jeg har samme "hovedregel" som deg... varmer aldri opp igjen mat mer enn en gang. Da går restene i søpla her...
Lilletrille med to jenter Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg varmer og vanligvis kun middag opp i gjen en gang, men slik du beskriver det hadde jeg varmet det opp igjen i morgen. Tror det er helt trygt:)
sonic Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk for innspill på mitt lille hverdagsproblem;) Tror nok det blir deilig indisk gryte i morgen også, altfor bittert å kaste så mye god mat når det samtidig er dødshektisk og stress for å få laget middag til en sulten familie etter jobb og barnehage;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå