Gå til innhold

den er veldig svak ....men......


Anbefalte innlegg

Skrevet

testet i kveld 6 dager over IKM. her er en svak svak strek. skal dobbeltsjekke i morgen tidlig. tør ikke tro det ennå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sagt i den ande tråden; en strek er en strek..:) Gratulerer!:)

Skrevet

takk takk.

tør nesten ikke tro det. sist tok det 10pp. må vente med å slippe jubelen helt løs til jeg har dobbeltsjekket i morgen.

Skrevet

Kjenner til usikkerheten..:) Jeg har selv fått skyggestreker to ganger og vært veldig i tvil. Men begge gangene har jeg vært gravid. Skjønner at du ikke tør å slippe løs jubelen, men jeg tror hvertfall at du er gravid!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...