JPG2011 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Betaler 2500 kr for eldstemann. Yngste begynner jo også etterhvert.Hørt at man ikke betaler full pris for nr to da, stemmer det?
Honningmelon Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Ja, det stemmer. Hos oss er det 30% rabatt.
To tette + snart ei med flette Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Litt forskjell fra kommune til kommune, men her er det 30% for barn nr to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå