aprilspøk Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Orker desverre ikke lete etter lignende innlegg... Så jeg spør jeg, hvis noen gidder svare. Er det noen det virkelig har gitt resultater på, og etter hvor lang tid?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 kopierer noe jeg har skrevet før... Denne rockeringen er ikke magisk. Man kan ikke sitte på sofaen mesteparten av dagen, spise snop og ikke gjøre noe med kostholdete om man ska gå ned både i cm og i vekt. Det finnes ikke noen quick-fix på hvordan man får en six-pack eller flat mage til sommeren. Det det derimot finnes er redskaper som kan hjelpe en på veien, som feks rockeringen eller sit-ups. Rockeringen er gøy å bruke, den trener magemuskler og det gir deg en bedre holdning men den fjerner ikke magefett magisk. Det at den masserer (banker deg) gul og blå kan nok være litt til hjelp på sideflesket men det er bare en ting som fjerner magefett og det er trening og bra kosthold. Rockingen er bare et redskap på veien. Jeg har ringen og elsker den, tror også den har mer effekt en sånne plastringer som nesten ikke veier noen ting. Jeg har gått ned i både vekt og cm siden jeg har fått den, men vekten har nok gått ned pga kostholdsendring og masse trening. Ikke bare pga rockeringen men det hjelper meg på veien. Sit-ups er det kjedeligste jeg vet om, men rocking er kjempegøy derfor funker det for meg. PS. Nå skal du se for deg en svææær dame, med stor rumpe og svære overarmer, pupper og mage. Så får hun rockeringen i posten og 4 uker senere er hun fortsatt en svææær dame med store armer, pupper og rumpe..men midjen.. nejdu, den er slank og fin med six-pack ruter.. Realistisk? eh nej! hehe.
aprilspøk Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 He,he... Tusen takk for svar:). Er ganske aktiv tror jeg, men kan nok bli bedre. Og sliter litt med mageflesket... Får trø til på alle kanter!
snartmammapåny Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Vet ikke om det virker enda, har ikke hatt ringen så lenge. MEN jeg kjenner det godt i hele kroppen når jeg holder på. Må skikkelig ta i sist minuttet jeg holder på. Blir varm i kroppen og kjenner det godt i musklene etter på. Vil tro det er effektiv trening både for mage, rumpe og lår. (men som blir sakt over, det er ingen trylle rockering;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå