Smiiil :o) Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Skal slutte å pumpe. Pumper morgen og kveld nå. Kjenner aldri noe brystspreng. Når kan jeg slutte helt? Er jo litt redd for å få betennelse...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 når eg sluttet å pumpe så dusjet eg i stedet, så kan du håndmelke litt viss du får spreng.. så dabber det av, du får mindre og mindre melk.. så ikke pump mer egentlig, bare håndmelk viss du merker du begynner å få spreng. lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 hvis du har lite melk de gangene du pumper, så er det mulig å slutte, men vil da anbefale å gå over til å pumpe kun en gang per døgn i i ca 1 til 2 uker, så bare slutte helt. da er jeg sikker på det skal gå bra. gjorde alfall det for min del.
Smiiil :o) Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg har ca 80 ml de gangene jeg pumper. Kanskje jeg kan kutte ned til en gang i døgne da? Men vil det bli tomt i puppene? Eller kan jeg slutte helt å pumpe før det blir tomt? Er helt blank jeg. Takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå