supermummy Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Finnes det noen regel for om alenemødre får dekt deler av barnehagekostnadene?
To tette + snart ei med flette Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Om du har inntekt under 6 G (over 300000) får du dekket opptil 64% av utgiftene til barnetilsyn om du er i jobb, utdanning eller er tilmeldt Nav som reel arbeidssøker.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Tror det beregnes ut fra lønna di, du kan få stønad til barnetilsyn som dekker inntil 64% av utgiftene. Jeg fikk full full stønad til barnetilsyn, betaler 2250 i bhg-utgifter, får nesten 1500 av nav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå