overkill Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Håpte du ville svare for eg blei inspirert av ledningane dine. HVPU står for hjemmeværende med pussig utseende:) Denne syns eg er usmakeleg morsom.
Dronningen! Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 hahahaha Jeg er litt HVPU hver morgen! Usmakelig morsom ja:o)
overkill Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Og eg er det kvar kveld (utprega a menneske).
Dronningen! Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg er både a og b, blir litt kaos noen ganger men skal huske hva det står for i morgen tidlig:o)
ALIICE Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Hele Vettet Permanent Utkoblet... Huff, stygg den der..
Dronningen! Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Nå var vi forferdelig stygge... Skal vi bli enige om at det ikke skal gjenta seg?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 HVPU-reformen trer i kraft i morra her i huset, og man gleder seg.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Pysjlivet, vurderer å innføre døgnkontinuerlig nylonmorgenkåpe og subbetøfler og rullings bare for å virkelig ta den helt ut.
Sabina og gjengen Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Håpløse Vanskelige Pågående Utakknemlige (mannfolk)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Hm, det der ble jo lettere sabotert sidne jeg jeg måtte opp, i klær og ut yrtidlig fordi jeg hadde glemt å flytte bilen og det skal graves i gata... Men NÅ blir jeg HVPU.
Dronningen! Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Da kunne vel du vært så forbanna hyggelig at du hadde slengt opp solen samtidig, eller HVA? Må man være blid for å være HVPU?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Jamen du er jo sola mi, så jeg kan aldri fryse Jeg er så glad for det at du alltid vil lyse ..fritt etter Randi Hansen! Så jeg kan kanskje til gjengjeld være sola di? Nei, man trenger aldri være blid.
overkill Skrevet 10. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 10. april 2008 Nei, ein kan slå utan at det får dei store konsekvensane. Og bruke opp alle pengane sine på sjokolade og bollar utan at nokon vert sinte.
Dronningen! Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 takk for den frie oversettelsen.. Jeg kjenner at dagen startet litt raskt og ufint, Flisa vekket meg med iltre rop om "MAAAAAMMMMAAAAAA" fra etasjen under. Jeg trodde jo at huset var på vei ned eller noe annet katastrofalt hadde skjedd.... "Du mamma Sauen Shaun er litt kjedelig!" Ehhh, ja.... Men det går seg vel til når kaffen er i omløp og jeg kommer til meg selv. Have a nice day, Pysjpopbaluba:o)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 Andres penger også? Andres "negative formue"?
overkill Skrevet 10. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 10. april 2008 Ja, det har ingen praktisk betydning om pengane er dine, eller om dei er negative eller positive. Om butikken ikkje vil ta imot dei negative pengane dine kan du berre skrike, og så vil nokon forbarme seg over deg og betale for bollane dine.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #21 Skrevet 10. april 2008 Dette åpner helt nye muligheter.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 10. april 2008 #22 Skrevet 10. april 2008 GUD; Mallefisk ler så jeg griner her!!!!! Er definitivt medlem av HVPU, jeg da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå