Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsevernet for psykisk utviklingshemmede

Skrevet

Håpte du ville svare for eg blei inspirert av ledningane dine.

 

HVPU står for hjemmeværende med pussig utseende:)

 

Denne syns eg er usmakeleg morsom.

Skrevet

hahahaha

 

Jeg er litt HVPU hver morgen!

 

Usmakelig morsom ja:o)

Skrevet

Og eg er det kvar kveld (utprega a menneske).

Skrevet

Jeg er både a og b, blir litt kaos noen ganger men skal huske hva det står for i morgen tidlig:o)

Skrevet

Hele Vettet Permanent Utkoblet...

 

Huff, stygg den der..

Skrevet

Nå var vi forferdelig stygge...

 

Skal vi bli enige om at det ikke skal gjenta seg?

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

HVPU-reformen trer i kraft i morra her i huset, og man gleder seg.

Skrevet

*Flire*

Ser det for meg:o)

 

 

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Pysjlivet, vurderer å innføre døgnkontinuerlig nylonmorgenkåpe og subbetøfler og rullings bare for å virkelig ta den helt ut.

Skrevet

Håpløse Vanskelige Pågående Utakknemlige (mannfolk)

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Hm, det der ble jo lettere sabotert sidne jeg jeg måtte opp, i klær og ut yrtidlig fordi jeg hadde glemt å flytte bilen og det skal graves i gata... Men NÅ blir jeg HVPU.

Skrevet

Da kunne vel du vært så forbanna hyggelig at du hadde slengt opp solen samtidig, eller HVA?

 

Må man være blid for å være HVPU?

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Jamen du er jo sola mi, så jeg kan aldri fryse

Jeg er så glad for det at du alltid vil lyse

..fritt etter Randi Hansen!

Så jeg kan kanskje til gjengjeld være sola di?

Nei, man trenger aldri være blid.

Skrevet

Nei, ein kan slå utan at det får dei store konsekvensane. Og bruke opp alle pengane sine på sjokolade og bollar utan at nokon vert sinte.

Skrevet

takk for den frie oversettelsen..

 

Jeg kjenner at dagen startet litt raskt og ufint, Flisa vekket meg med iltre rop om "MAAAAAMMMMAAAAAA" fra etasjen under. Jeg trodde jo at huset var på vei ned eller noe annet katastrofalt hadde skjedd.... "Du mamma Sauen Shaun er litt kjedelig!" Ehhh, ja....

 

Men det går seg vel til når kaffen er i omløp og jeg kommer til meg selv.

 

Have a nice day, Pysjpopbaluba:o)

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Andres penger også? Andres "negative formue"?

Skrevet

Ja, det har ingen praktisk betydning om pengane er dine, eller om dei er negative eller positive.

Om butikken ikkje vil ta imot dei negative pengane dine kan du berre skrike, og så vil nokon forbarme seg over deg og betale for bollane dine.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Dette åpner helt nye muligheter.

Skrevet

GUD; Mallefisk ler så jeg griner her!!!!! :D

 

Er definitivt medlem av HVPU, jeg da!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...