Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 har en liten gutt på 7 mnd og jeg må snart slutte å amme.. Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få de til:S Gutten min nekter å ta flaske.. får to grøt måltider til dagen . til dere som har sluttet å amme, hva erstattet dere 'puppen' med på dagen? noen råd om hvordan jeg skal få han til å ta flaske?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Kan du få ham til å ta tutekopp? Hvis du klarer det så kan du gi ham mme i den. Jeg pleier la gutten min ligge på gulvet og leke med tutekoppen med vann i. Pluselig en dag drakk han som bare det. Du kan nok begynne gi ham frukt eller middag nå også. Ellers så må du bare kutte ut et og et måltid om gangen og prøve avlede ham hvis han vil ha pupp.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 kanskje du kan prøve med tutekopp?? eller prøve andre flaskesorter?? har du prøvd å lure flasken inn mens du ammer?? Har dessverre ikke så mange råd å gi, jenta mi har alltid tatt flaske fint:) lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 har prøvd de meste..vil ikke ta tutekopp.. drikker bare viss jeg gir ham i vanlig kopp.. men da blir de mye søl! Får bare forsette å prøve med flaske og tutekopp! takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå