Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 datteren min var resultat av en fuktig kveld på byen, med min daværende samboer. vi hadde bestemt oss for å flytte fra hverandre etter mange år med turbulent forhold, da dette skjedde. det var aldri snakk om abort, hun var velkommen fra første øyeblikk. men vi flyttet altså fra hverandre likevel, men ingen av oss visste om vi var ferdig med hverandre som kjærester. jeg var kanskje den som var minst ferdig med oss. har vært venner hele tiden da, og han stiller masse opp for både meg og jenta. men rett etter fødslen var mine "kjæreste-følelser" for ham som snytt vekk... så vet jeg jo at vi er full av hormoner rett etter fødselen, men nå er hun 3,5 mnd, og er fortsatt veldig usikker på hva jeg føler. han, derimot, snudde helt om etter fødselen og sier han elsker meg mer enn noen gang, vil at det skal bli oss og at vi skal få flere barn sammen... er det noen som føler det slik som meg, at det kanskje bare er hormoner? tanken på sex, hvem det måtte være med, er helt uaktuell, så kanskje det har en sammenheng.....? hjelp..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå