Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei vil bare skrive inn her for å si at jeg beundrer alle alene mødre!! er ikke alene selv, men har en mann som reiser en del i jobben.. synes til tider det er tøft med en på 2 år og en liten en på 3,5 mnd. Noen tror at alene mødre får alt opp i hendene men det tror ikke jeg.. må være kjempe tøft til tider å være alene med det annsvaret det er å ha barn..leste her inne om jenter som blir gravid etter en en kvelds opplegg..ok er jo ikke det man kanskje ønsket seg mest. men de velger å beholde barnet!! utrolig voksent gjort synes jeg.. alle de som velger å være alene en å ikke ha det bra i forholdet, og de som har blitt dumpet... til dere vil jeg si at jeg har stor respekt for dere..hurra for dere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det:) klem fra heidi

Skrevet

Personlig må jeg si at det jeg liker minst med å være alenemor er å ikke ha noen å dele gledene og det morsomme som ungen gjør med noen. Og det hadde jo selvsagt vært fint å ha noen der til å skryte litt av en selv også av og til :D -Så dette innlegget gjorde godt for mammahjertet. :)

Skrevet

takk skal du ha ;D

Jeg får ikke alt opp i hendene nei. Mye er nok samme for alenemødre, men jeg ser på andre jeg kjenner at det er en viss forskjell på å velge det selv og bli satt i den situasjonen ufrivillig. Jeg ble det og det er drit vanskelig å være alenemor med det som følger med å være mor for første gang, samt håndtere sorgen over å ha mistet sin partner og største kjærlighet.

Skrevet

til deg over.. håper du treffer deg en snill , god og fin mann :)

Skrevet

En stooooooor klapp på skuldrene fra meg også! Min samboer reiser også endel og det kan være tøft ja. Jeg trøster meg med at imorgen kommer han, og hjelper til.... sånn kan ikke alenemødre tenke!

all ros til alenemødre, jeg tar av meg hatten for dere!!!!

Skrevet

hei ..jeg er helt enig!! mangen tøffe jenter der ute;)

Skrevet

Dette var koselig! Jeg er alene med to små uten avlastning og dette var utrolig koselig lesing! Takk skal du ha!

Og du! Hvis det er lov å skryte litt av deg også!! Det er få mennesker som er flinke til å rose! Det er ofte ris og sladder ute å går, men sjeldent ros. Det er en fantastisk egenskap!

Skrevet

takk for litt oppmuntring... slitsomt til tider å være alene , men kjekt også da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...