Gå til innhold

Flere som bare blir dåligere å dåligere??


m_n83

Anbefalte innlegg

Off, jeg er så sliten for tiden.. Orker ingenting. Sovner på sofaen rett etter middag og legger meg mellom 10-11 hver kveld.. Er små uggen nesten hele dagen å føler at jeg aldri blir mett.. Håpet jo virkelig at den formen jeg hadde sist uke var slik formen skulle være de neste ukene... Men der tok jeg feil gitt... Jaja, får bare bite tenna sammen, har jo gleda meg til dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også forferdelig sliten.... så trøtt og uopplagt. Tror nesten jeg må si fra på jobben snart, føler meg skikkelig uengasjert når jeg bare sitter og gjesper.

Har fått litt kustus på kvalmen, har alltid med meg frukt i veska, så når jeg føler meg kvalm, spiser jeg litt. Det hjelper veldig godt for meg.

Men jeg prøver virkelig å se framover! Gleder oss vilt til å bli foreldre!!!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør vi også, veldig masse:)

Jeg spiser før jeg sovner, våkner og er så sulten at jeg føler jeg skal besvime... er så rart! Bruker aldri å være sånn, samoberen min bare ler av meg og sier jeg er søt... hehe. Flodhesten blir vel snart det nye navnet mitt... Om det skal fortsette slik..

Ja har også tenkt på det, vi er så få ansatte på min jobb, så føler at dem merker det. Drikker ikke kaffe lengre og er litt stille på morgenen siden jeg er uggen.. Men men får vente til mai, håper jeg klarer det. Men bør man si det til sjefen først, eller kan man si det noen andre på jobben??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg og! Er så kvalm nå at jeg ikke orker å være på jobb.. Litt vanskelig å være i butikk, blandt kunder når man bare går og brekker seg. Jeg er også veldig trøtt. Er glad for at jeg har en mann som liker å lage mat og stelle hus:) Men det er jo verdt det! Og kun for en periode... Forhåpentligvis..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...