Gå til innhold

da har jeg vært å kjøpt meg wild jam

Anbefalte innlegg

Skrevet

og allerede tatt 2 stk i dag..Var det det som var maks grensen,noen som sa noe om det her inne...ønsk meg lykke til nå da...så får vi håpe att det klaffer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dumt spm:P

Men hva er wild jam?:)

Skrevet

hehe,det er ikke dumt spørsmål,egentlig aner jeg ikke det jeg heller.Men det er mangen som har lagt ut tips om att det funker,så godtroende som jeg er løp jeg å kjøpte.. er noe urte greier man får kjøpt på helsekosten..

Skrevet

Ok:P

Spennende:D

Skrevet

Jeg har heller ikke hørt om wild jam... Er det noe som skal hjelpe for å bli gravid??

Skrevet

Hmm....."Det advares ellers mot at gravide skal innta denne urten." ???

Skrevet

Hva tror dere da, jenter?

Wild Yam eller Dong Quai???

Skrevet

Jeg har fått babyklister i posten i dag...:)

Skrevet

Dette har jeg gått til innkjøp av også. Når tenker du å begynne å ta det? Føler liksom at jeg ikke kan "sløse det bort" før jeg VET jeg er gravid... Hva tror du?

Skrevet

Var det meg du spurte? Svarer uansett..:) Jeg kommer til å bruke det den dagen jeg blir gravid...hvis det tar veldig lang tid kommer jeg til å bruke det ved EL og utover....

Skrevet

Jepp det var deg jeg spurte :) takk for svaret... tror jeg gjør det samme som deg. Ellers kan det fort bli dyrt (ikke godt å si hvor mange mnd det vil ta... ) Lykke til!

Skrevet

hei, på besøk fra 3 trimester.

jeg ble anbefalt å prøve wild yam kapsler.

jeg begynte å ta disse wild yam kapslene samme mnd jeg ble gravid

etter 2 år med prøving og uregelmessig syklus så satt spiren.

tok 1kapsel med wild yam og 1sink tablett på morgenen + 1wild yam kapsel til kvelds.

begynte å ta dette ca en uke etter siste mens.

og sluttet dagen testen ble positiv.

er ikke anbefalt å ta når man er gravid.

jeg tror det var dette som gjorde susen.

skader virkelig ikke å prøve.

lykke til! =)

Skrevet

jeg tar fire om dagen og dette går kjempe bra=) har ikke regelmessig mens og det er vel ca1 mnd siden jeg begynte og nå har jeg eller tror jeg har fått mens, men det liksom litt lite mens jeg har og noen dager er den ikke der så dagen etter er den kommet sånn smått tilbake... hehe

men det er i alle fall noe der da...

bedre en ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...