Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Synes han Jamie Lucas Scott i One Three Hill er så utrolig nydelig jeg. *Smelt* tihi. Storfan av serien, da:o)
*1+1=2 små* Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 han er sååå nydelig!!! *sukk* gleder meg til lille blir stor jente!
Cecelia & jentene Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 han er helt fantastisk nydelig...og One Tree Hill er bare best:)
Lykkelig g~g~j Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Når vi er inne på OTH... hva har skjedd me nathan? husker d bare ikke..blirr gaaal pliss svar
☆Anonymia☆ Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 han havna i slåsskamp og skada nervene i ryggen..han kan gå men gidder ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå