annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 var mensen uregelmessig rett etter??
¤mamma¤ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde MA 8 mars, og nøyaktig fire uker (på dagen) etter kom mensen igjen. Mulig jeg var "heldig", men nå er jeg altså i rute igjen...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 MA er vell missed abortion, at fosteret dør i magen. Og EL er eggløsing.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 mensen min ble helt rar etterpå..
kattungen Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Mensen min ble akkurat som før og kom tilbake etter knappe 4 uker etter utskrapning. Ble gravid igjen i 2. pp:)
kei80 Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Ja det ble den,helt på utur her..og mistet 10 september...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå