Gå til innhold

dere som har hatt MA...


annka82-har 3 nydelie gutta:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var mensen uregelmessig rett etter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde MA 8 mars, og nøyaktig fire uker (på dagen) etter kom mensen igjen. Mulig jeg var "heldig", men nå er jeg altså i rute igjen...

Skrevet

Missed Abortion og eggløsning.... :)

Skrevet

MA er vell missed abortion, at fosteret dør i magen. Og EL er eggløsing.

Skrevet

mensen min ble helt rar etterpå..

Skrevet

Mensen min ble akkurat som før og kom tilbake etter knappe 4 uker etter utskrapning. Ble gravid igjen i 2. pp:)

Skrevet

Ja det ble den,helt på utur her..og mistet 10 september...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...