123-indianere Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg har en greie med at jeg ikke har giddet å ha ekser på facebook (er ferdig med de og ser ikke noe vits å ha de i vennelisten min..), mens mannen min har eksene sine der.. Jeg så nå at han har mottatt hjerter av sin forrige eks med tekst som I thinking about you.. Jeg synes det er litt sært når vi har vært sammen i 10 år og gift i snart 5. Jeg har ikke sagt noe til han. Jeg bare kjente på følelsene mine at jeg faktisk ikke synes noe om det. Etter hva jeg vet har de ikke hatt kontakt siden det ble slutt. Vet ikke om jeg skal si noe eller ei. Har egentlig mest lyst for å se hvordan han reagerer....
Sivalur Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Er vel sånn at du har sett det fordi det kommer opp på din news feed - så da har du hvertfall ikke snoket. Tror nok jeg ville nevnt det. Jeg hadde heller ikke likt det selv om dere har vært sammen i 10 år og de ikke har hatt kontakt. What's the point liksom... greit nok å sende en liten hilsen med håper du har det bra, men ikke hjerter og tenker på deg... ??? Men jeg har fått høre at jeg er sær på dette da, hehe..
cherry coke Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Det er sikkert bare uskyldig moro. Men om du føler deg ukomfortabel med det, ville jeg tatt det opp med han. Det går jo an å ikke akseptere disse hjertene ol.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Det er sikkert helt uskyldig, men skjønner du reagerer... Om det plager deg veldig kan du jo ta det opp, tror jeg hadde droppet det, evt sett etter om det kom mere post fra henne. (mulig jeg er sær nå) Lykke til!!!
123-indianere Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 He he det er facebook så jeg er ikke redd for at han skal si jeg snoker . Det ligger på profilsiden hans under mottatte gifts. Jeg skal høre med han om han synes det er hyggelig å få hjerter av eksen sin når han kommer hjem.
firemerkersmør Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Han kan vel ikke noe for hva han får av henne. Er vel mer interresant hva han sender henne. Da hadde jeg nok nevnt det.
blåbæret Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Både jeg og gubben har x'er på FB. Men det syns jeg er uskyldig, og sånne ting er jo sånt man gjerne sender til alle på vennelista si. Og så lenge det ligger framme så prøver han jo ikke å skjule noe. Jeg hadde ikke brydd meg...
Sivalur Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Vel, det er klart, han kan jo ikke noe for hva andre sender til han... Men, jeg hadde nok spurt på en hyggelig måte om han likte å motta de ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå