Gå til innhold

Hei! Her kommer jeg!


Anbefalte innlegg

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Vi er blitt prøvere på ordentlig etter en SA 12 mars.. Har veldig ustabil syklus men håper jo på å få noen tips av dere her da:-) og at ting går fort..

 

Har kjøpt EL-tester idag.

 

Håper i alle fall jeg slipper å være her lenge ;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist med SA. Jeg opplevde også det 7 mars. Har ikke fått TR enda, men den er nok rett rundt hjørnet.

 

Vi har ikke el testet i denne perioden, men vi har vært uforsiktige. Tror at det fort kan bli stress å el teste når du ikke har peil på når el er. Men, man kan jo utgpkt i første dag i SA.... Da skulle jeg hatt IKM i dag.

 

Hvor langt på vei var du? Jeg var 7+?.

 

Lykke til!:)

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Jeg var ca 8 uker på vei, visste ikke om det da, har hatt en kjempeustabil syklus.

 

Jeg skal jo egentlig ha TR idag.. Men med min syklus som er alt fra 5 til 2-3mnd såvet man jo aldri. Førstemann gikk enkelt, gikk tilogmed på p-piller, men nå tror jeg det blir vanskeligere.

 

Har du noen gode tips? :-)

 

Trist at du hadde SA også. Kanskje denne gangen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...