Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vi er blitt prøvere på ordentlig etter en SA 12 mars.. Har veldig ustabil syklus men håper jo på å få noen tips av dere her da:-) og at ting går fort.. Har kjøpt EL-tester idag. Håper i alle fall jeg slipper å være her lenge
gima Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Trist med SA. Jeg opplevde også det 7 mars. Har ikke fått TR enda, men den er nok rett rundt hjørnet. Vi har ikke el testet i denne perioden, men vi har vært uforsiktige. Tror at det fort kan bli stress å el teste når du ikke har peil på når el er. Men, man kan jo utgpkt i første dag i SA.... Da skulle jeg hatt IKM i dag. Hvor langt på vei var du? Jeg var 7+?. Lykke til!
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg var ca 8 uker på vei, visste ikke om det da, har hatt en kjempeustabil syklus. Jeg skal jo egentlig ha TR idag.. Men med min syklus som er alt fra 5 til 2-3mnd såvet man jo aldri. Førstemann gikk enkelt, gikk tilogmed på p-piller, men nå tror jeg det blir vanskeligere. Har du noen gode tips? :-) Trist at du hadde SA også. Kanskje denne gangen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå