Nr.2imai08 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg sklei og datt på rygg/rumpe ned halve trappa her i ettermiddag. det er tydeligvis arm og halebein som har fått den værste smellen, men har kjent litt ubehag i magen og nå blir jeg jo selvfølgelig bekymra... Får ikke taki jordmor for å høre med henne. Bør jeg få en sjekk av babyen? Er i uke 35
*H* Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 ja ring sykehuset og hør! bedre å være på den sikre siden.
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Vet ikke om det er noe trøst, men kan si det likevel... Min søster små løp ned ei jern trapp med gummistøvler når hun var gravid.... Hun ble HELT stiv i nakken.... men ALT var greit me babyen, ingen skade var skjedd annet enn den stive nakken hun fikk.... Men jeg anbefaler virkelig at du ringer føden bare for å få det sjekket.... Men nå vet du hvertfall at det kan ha gått heeeelt greit.... Masse masse lykke til!! :-)
*Timulia* Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 jeg gjorde det samme forrige uke (uke 38). Var hos jordmor samme dag, og hu sa at så lenge jeg ikke datt på magen var det ingen stor fare. Har du kjent liv i bebien? De ligger visst så godt beskyttet inni der at det skal mye til så lenge man ikke får slag mot magen. Men man blir jo selvfølgelig bekymra, j (eg kjente ikke liv med en gang etterpå, og drakk vel ca 2 liter kaldt vann på styrten før jeg kjente noe! Er du fortsatt bekymra så ring jordmor i morra, og hør om hu synes du trenger en sjekk.
Nr.2imai08 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Hei og takk for svar alle sammen! Fikk tak i ei jordmor til slutt og hu mente at en eventuell morkakeløsning ville gjøre veldig vondt og at babyen ble helt stille. Så nå krysser jeg bare fingrene, og kjenner etter liv... Skulle ringe igjen i morra eller seinere i kveld om kynnerne ble flere og /eller det ble vondt. Går vel helst bra, men blir jo alltids litt små bekymra.:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå