tyr 73 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Har ei på 2,5 år som ble syk på fredag. Lørdag var vi på legevakten og hun hadde l ørebetennelse, halsbetennelse , bronkitt og litt veske i den ene lungen. Har gått på pencelin siden og skal totalt ha i 10 dager. Nå er hun feberfri, men hoster og har snue hvis vi er ute litt (prøvde litt i dag.).. Så bør jeg holde henne hjemme enda lenger? Vi har jo ikke ubegrenset med sykedager på henne og det er fremdeles tidlig på året.. Hva hadde dere gjordt
Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 selvfølgelig holder du henne hjemme:-) Hvis ikke blir hun bare enda værre og da går hvertfall sykedagene unna.. Gi henne tid til å komme seg!
Loli Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg ville tenkt barnets helse og beste og ikke sykedager og tidlig på året...!? Er ikke barnet friskt bør det selvsagt være hjemme. Husk at det er hektiske dager i barnehagen og hvis du leverer for tidlig kan du risikere at hun får tilbakefall eller blir syk på andre måter siden immunforsvaret allerede er svekket.
temi & keli Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde nok latt henne hvile hele denne uka, ja.. Selv om hun fungerer godt hjemme, er bhg-hverdagen mye mer krevende og slitsom, og formen er neppe helt fin igjen mtp alt hun hadde fått av diagnoser, stakkars..
temi & keli Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 ...der var tre veldig like svar - postet på samme klokkeslett
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Signerer de andre.. Hold ho hjemme til ho er helt frisk!
ape Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 ville absolutt holdt barnet hjemme til hun er helt frisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå