Gå til innhold

hva skjer......????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har pco, og innmari uregelmessige sykluser, de siste 6 - 8 mnd har jeg hatt mellom ca 40 - ca 80 dagers syklus, og i går på dag 21 begynte jeg å blø litt, nesten bare på papiret og litt i inlegget, men bare en gang det kom i do når jeg tisset.... nå i ettermiddag har det ikke kommet noe... skjønner ingenting jeg... mensen nå eller...??? begynner endelig å venne meg til lange sykluser jeg.... blir innmari frustrert nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, det hørtes rart ut. vet ikek helt hvordan det fungerer med pco, troddde de alltid hadde lange sykluser. jeg får dytte litt her tror jeg

Skrevet

skjønne ingenting eg heller.. begynte vel me bitte bitte bitte litt spotting på mandag.. aldri skjedd før... blir heilt rar i hode eg...

Skrevet

dytte.... noen som skjønner???

Skrevet

kan det hende at kroppen din nå hadde en kortere syklus på 28 - 30dager og at du har hatt en festeblødning fks?? jeg hadde sånn da jeg ble gravid:)

Skrevet

Hei :)

Jeg tror kanskje jeg har noe å bidra med her... har nemlig selv PCOS og lange sykluser er jeg vant med, også det at det kommer slike småblødninger innimellom. Har vært de årene hvor jeg kun har hatt tre fire blødninger.... så kan det plutselig kommer to tre sykluser på 28 dager etter hverandre... blir aldri helt klok på det dessverre.

Får du noen form for hjelp og oppfølging til å bli gravid?

Skrevet

De oppdaga da på ein innvendig ul for en mnd siden, så jeg skal tilbake den 16 april og se tilstanden. Har også vert plaget med større cyster så om tilstanden min er den samme eller verre skal de operere, da skulle det visst bli lettere å bli gravid. forrige gang eg var der så sa de at det såg ut som jeg hadde el, men det kan jo umulig stemme siden jeg fikk mensen 4 dager senere??? jeg håper på mer svar når jeg skal tilbake, viss ikke så får jeg høre med fastlegen min...

Skrevet

men symptomene har jeg forresten hatt leeeeeenge, så jeg har vel sikkert hatt det en god stund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...