Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Lillejenta vår på 14 måneder er til utredning for barneleddgikt, ho har en hevelse i høyre ankel som ikke forsvinner. Ultralyd viste noe som lignet blod-ansamling, men siden den ikke trekker seg tilbake mistenkes allikevel leddgikt. Tante har leddgikt, så vi vet altfor godt hvordan en slik sykdom utarter seg. Vi er kjempebekymret for skatten vår (selv om legene har forklart oss at barneleddgikt ikke er det samme som voksenleddgikt, og at mange barn vokser det av seg), syns det er helt grusomt at ho har vondt og vi håper inderlig at denne skumle diagnosen snart han avskrives! Er det noen som har små barn med denne sykdommen? Hvordan er det for deres lille å leve med sykdommen? Hvordan er det for dere som foreldre? Hvaslags behandling gis? Er veldig takknemlig om noen vil svare, dette er en stor bekymring for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå