(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 www.tinkerbelle.blogg.no burp! jeg ser rundere ut i dag gitt.. men er ikke det asso. har gått inn i cm, men har akkurat spist middag! hehe. Disse PR-folka til rockeringen ville sikkert ikke likt bloggen min. Haha! Vel vel. Det er andre uka med rocking da.
Monajenten Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Flinkingsen:-) Og du? Den kjolen til bryllupet var råstilig!! *vil også ha* Ville du ikke ha skjørtet? ;-)
Mille** Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hehe....ja den så faktisk litt større ut. ;o) Fikk ENDELIG rockeringen min i posten i dag, og kjørte straks på posten for å hente den. Men da hadde de noe feil på systemet for pakkeutlevering der så jeg fikk ikke hentet den! Møkk!! (
Monajenten Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Vet du, jeg sydde en gang en retrokjole!! Den er svart med rund stor utringning, søm i livet og swingskjørt. I livet er det festet rødt silkebånd med svarte prikker, og helt like knapper går på skrå nedover foran. Hmmmm...den var fin, den:-) Lurer på om jeg har bilde.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 joso. hahaha! ja, det er godt du er ærlig! fnis. Jeg tenkte at jeg heller burde ta bilder i morgen men dette er en ææærlig blogg vettu, så da ble det med magen full av mat. hehe mona oh, kjolen hørtes fin ut. Du jeg har ikke fått målt meg jeg. Kan få gjort det til i morgen om det er greit? Glemte helt å måle når jeg lånte målebåndet til mamma. Eller dvs jeg målte livet da.. der går det sikkert greit. men lengden jeg bekymrer meg for! Takk for komplimentet på den rosa kjolen. synes den er sååå fin selv. hehe.
Sivalur Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Så flink du er da!! Har kanskje øket intensiteten litt raskt? Men så har det vel gitt resultater også... Jeg er ikke oppe i 20 minutter enda, men nå klarer jeg hvertfall rocke lenge i begge retninger så nå begynner det å bli bra!
Monajenten Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Mål når det passer du;-) Hihi;-) Lette etter kjolebilde men fant ikke:-/ Pc'en kræsja for litt siden, så da forsvant det nok:-s
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 hehe..ja jeg gikk vel fra 8-10 min og opp til 15-20. Det gav noen saftige blåmerker ja. jeg er enda veldig klønete på til høyre, og har ikke øvd så mye heller faktisk. hehe.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Må bare si at den rosa kjolen der var fantastisk. Eg og vil ha!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 http://www.polyvore.com/cgi/set?id=1171186 Denne her også var lekker!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Jeg fikk endelig min i dag. Har prøvd den 3 ganger, men det er ikke lett å holde den oppe, gitt. Allikevle kjenner jeg det godt, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå