Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 mini gnir seg i øyet hele tiden og det kommer gulaktig puss ut ... er dette øyekatarr ? aldri hatt det før selv.. så jeg vet ikke.. noen som vet ? må jeg til lege med henne ?
Kate77 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hvor gammel er barnet ditt? Kan være tett tårekanal, det er ganske vanlig på nyfødte, det er det lite å gjøre med. Fikser seg vanligvis selv etterhvert, kan desverre ta flere måneder... Er selve øyet betent? Om det ikke er det er det lite sannsynlig at du får antibiotika. Men du kan prøve å dryppe med morsmelk, det kan hjelpe om det er vanlig betennelse og ikke tett tårekanal.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 hun er 8 mnd.... er rød rundt øyet... mmh... har ikke morsmelk da jeg ikke har ammet i det hele tatt...
Kate77 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Da synes jeg nok du skal ta en tur til legen. Vær forresten veldig nøye med å vaske hendene dine før du tar deg selv i øynene. Det er veldig smittsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå