fiskelisken Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg er 37 uker på vei og har fått endel vann i leggene/føttene og henda.Har også hatt høyt blodtrykk så det kommer vel av det ? Skal på sykehuset imorra pga blodtrykket så da må jeg nok nevne det. Forsvinner det fort etter fødselen?
Januarbaby2014 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Vann i kroppen trenger nok ikke ha noen sammenheng med høyt blodtrykk, er iallefall ikke det hos meg! Vannet forsvant veldig fort hos meg etter forrige fødsel!! =)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jeg har litt vann i kroppen, men har også lavt/normalt blodtrykk. Har hørt at det forsvinner etter fødselen:)
1, 2, 3!!! Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg ligger på 3 på Ødem, og spesielt føttene mine ser ut som tømmerstokker... Har 2 fra før, har ikke vært så ille med de, men det forsvant fort etter fødsel! Var til kontroll på mandag, og blogtrykket lå på 135/65, så det var greit. Hovne føtter/vann i kroppen er min eneste plage denne gang, så det går nok bra! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå