dritgrei hei hei! Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg ler og ler, han ringte og sa; Hei du det er XXXXX, jag har litt dårlig tid for tida, så jeg lurte på om du kunne komme å klippe hekken min. Jeg har en stige som er tilpasset gravide .... ha hahahaha så erta han meg litt til, og sa at jeg var dum, og at han hadde time til meg i morgen. så nå kan jeg kanskje gå igjen snart...
Trollmora Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Morsom skrue ) Stige tilpasse gravide, hvordan ser den ut? Kanskje du skal ta patent på den og ha et fint lite bierverv?
Gummelillan Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Fnis!!!!!!!!!!! Hørtes da ut som en hyggelig ekstrajobb for deg i stedet for å ligge på sofaen og se på at minste dritgreijenta leker...? Nei, krysser alt jeg har for at han får fiksa de dårlige kroppsdelene - og at noen andre har tid til hekken da ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Hehehe, en litt flørtende osteopat du!! Pass deg, så blir du beskyldt for utroskap.....ihvertfall om du legger det ut på skravle:-D Men jeg ville bedt om å få låne den tilpassede gravide stigen....kjekt å ha:-)
coscos Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 he, he! Synes jeg ser den stigen foran meg. Med buede stigetrinn, et som vender nedover, og neste som vender oppover, slik at du får plass til magen imellom :-) Håper han kan få fikset på kroppen din slik at du er fit for fight igjen om ikke lenge!
Karomamma Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Ha ha, bra humor!! Håper han er like flink til å knekke som han er til å slenge med leppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå