Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Har vært plaget i flere dager nå. Er så ille at jeg har vondt i hodet og føler meg småkvalm. Hva hjelper? & hva i all verden kan det komme av.....?? Tror ikke jeg har gjort noe spesielt i det siste. (Bortsett fra å ha sex da, hehe. Meen, har da hatt det før uten å få slike bivirkninger)
SkravleFruen Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Ibux+paracet Varmt bad Massage Bortsett fra å ha sex.. haha, dere for roe ned med akrobatikken da ;-)
* 5 om dagen * Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 det hjelper å tøye ut...altså, du legger hode til side, og holder det der, så du strekker senene på en måte, det skal gjøre litt vond, men ikke så veldig da.. gjør det på begge sider, rolig, annen hvergang på hver side, gjenta så mange ganger du orker, men iallefall en 4-5 ganger på hver side. gjør dette morgen og kveld, og gjerne med en varm dusj først....
frøkenfryd:) Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 hjelper å bli skikklig varm i kroppen .kansje det løsner litt da. gå en rask tur el liknende. ellers hjelper voltaren godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå