Lillemy29 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 jaja, mensen kom akkurat på tida som jeg hadde regnet ut da. Så det positive er at jeg kanskje har fått en mer stabil syklus. ,Men det som bekymrer meg er at jeg VET vi hadde sex alle dager rundt og under eggløsning. men enda ble jeg ikke gravid. Er det tegn på noe kanskje? Dette var vår første ordentlige prøveperiode, så mulig jeg vet ikke hva som man kan forvente. Har et barn fra før. han ble jeg gravisd med på mens jeg gikk på p piller (yasmin, sånne lavhormon piller eller hva de kalte det). Gratulerer til alle som har har blitt gravide, og bedre lykke neste gang til oss som må på'n igjen:-)
gima Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei Lillemy Det var virkelig synd. Jeg har jo fulgt deg litt siden vi hadde IKM samme dag.... Du trenger sikkert ikke å bekymre deg, men jeg skjønner at du gjør det. Når jeg ble gravid sist hadde vi bare sex en gang i el perioden, og det var rett etter at jeg hadde tatt pos el test. Jeg vet ikke hvordan vi skal gjøre det i neste pp. Jeg blir nok med deg inn i en ny runde, men venter ennå på mens. Gyn sa at den var rett rundt hjørnet (sa det på mandag), men har ikke sett snurten av den. I motsetning til deg, så vil jeg at den skal komme. Får ikke håpe at du er alt for lei deg. Det er tungt i noen dager, men så må vi bare leve livet igjen. Vi må liksom ikke stoppe å leve fordi om vi er prøvere. Tror at det er fort gjort faktisk. Ha det fint så lenge. Vi snakkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå