solstråle69 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hvorfor er det liksom greit at det ikke er likestilling i Farmen? Jentene har tomme melkespann, mens Torkel har innhold? Hmmm.... Tror jeg hadde blitt litt sur, jeg.
Carnivale Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Fordi menn er generelt sterkere enn kvinner. Ikke at de MÅ være det, men..skal være likt for alle da liksom.
Monajenten Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Har ikke sett Farmen, men det syns jeg hørtes helt idiotisk ut. Selvfølgelig skal enten begge kjønn ha innhold, eller ingen av dem. Hadde også blitt sur, tror jeg.
firemerkersmør Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hvis de skal ha fysiske tester må guttene få et handicap, hvs ikke har ikke jentene en sjanse (i 99 av 100 tilfeller)
Anne-B. Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Menn er som regel ikke sterkere pr kg, men menn er ofte høyere, og derfor større og tyngre enn jenter.
Mamma til snart 4 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Menn har generelt mer muskelmasse enn hva jenter har, hadde jeg stått der og en gutt hadde stilt likt så er det feigt for da har i de fleste tilfeller jenter ikke skjangse, selv om en jente er kanskje fysisk sterk.
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Det er jo likestilling om han får noe i spannet. Om ikke hadde det jo vært skjevfordeling de luxe. At menn generellt er sterkere en kvinner er jo fysiologisk og kan aldri likestilles..
Kjukka Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Er jo slik i testene på gym`en på videregående også. Jenter har lavere krav enn gutter. Rett og slett fordi gutter/menn fysisk sett er mye sterkere.
solstråle69 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2008 Ja, men er det riktig? Føler liksom at vi jenter skal ha likestilling, men bare når det passer oss... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå